Janina Warsaw, czyli nowa marka, w której natychmiast zakochały się polskie it-girls

Zadebiutowała w marcu tego roku, a już ma status kultowej. Dlaczego `just another warsaw brand` jest... inna niż wszystkie?

Kiedy po raz pierwszy zobaczyłyśmy t-shirty Janiny na Instagramie, wiedziałyśmy, że za chwilę zrobi się o tej marce bardzo głośno. I miałyśmy rację. Już kilka dni później jej projektami chwaliły się  polskie it-girls. Pytanie o to dlaczego pozornie najzwyklejsze koszulki, tak jak dziś wszystko - inspirowane klimatami minionych dekad, tak bardzo zwracają na siebie uwagę, nasuwa się automatycznie. I choć naszą sympatię Janina zyskała od razu, gdzieś podświadomie także szukałyśmy racjonalnego wytłumaczenia. Fenomen tej marki chyba najlepiej wyjaśniają same jej założycielki.

Kochamy nowoczesność i kochamy vintage. Z tego połączenia powstała Janina – dziewczyna, która mieszka w Warszawie, choć mogłaby mieszkać wszędzie. Wygląda jak paryżanka, w Londynie biegnie na Portobello Market, w Nowym Jorku buszuje po maleńkich sklepikach vintage. Jednak najbardziej kocha wakacje na nadmorskim kempingu, pachnące mazurskie noce, zimę w Tatrach i letnie wieczory na Placu Zbawiciela. No i zawsze świetnie się czuje w klasycznym białym tiszercie i dżinsach.

Janina Warsaw to ubrania minimalistyczne, ale zakochają się w niej również dziewczyny lubiące w modzie ekstrawagancję i eklektyzm. Kolekcja obejmuje także sukienki, ale to zdecydowanie t-shirty grają w niej pierwsze skrzypce.

 

Zobaczcie same!>>>

 

 

 

 

 

 

>>>CZYTAJ TAKŻE:

>>>5 rzeczy od polskich marek, bez których żadna fashionistka nie wyobraża sobie tego lata

 

 

 

 

 

 

 

 

fot. janinawarsaw.com

 

Dodaj komentarz do galerii: Janina Warsaw, czyli nowa marka, w której natychmiast zakochały się polskie it-girls

Czytaj także

Inne artykuły