Ile zarabiają na sponsorowanych postach Kardashianki?

Wiemy, ile sportowych samochodów można kupić za tę sumę.

Jeśli obserwujecie na Instagramie Kim Kardashian to prawdopodobnie: 1) widziałyście jej tyłek więcej razy niż własny, 2) zastanawiacie się ile godzin robi się TAKI makijaż i 3) ile zarabia na fotkach z lokowaniem produktu. Ale nie tylko Kim ciągnie ze współpracy z markami bajońskie sumy. Jej siostry również pobierają z tego bieznesu krocie.

Posty sponsorowane, dla niewtajemniczonych w meandry marketingu i żyjących dotąd w świadomości, że gwiazdy pokazują w sieci swoją prywatność ze szczerej chęci podzielenia się nią bezinteresownie, są to takie zdjęcia (w przypadku Instagrama), na których widać logo konkretnej marki - na konkretnym produkcie. Na przykład suplement do włosów  czy maseczkę do twarzy znanego koncernu.

Takie reklamy - bo w istocie są to właśnie reklamy - aranżuje się jednak w taki sposób, abyśmy miały wrażenie, że Kim właśnie robi sobie peeling twarzy w prywatnej łazience jednej ze swoich wielu willi i wrzuca do sieci selfie, bo - jak każda z nas - po prostu wygłupiała się przed lustrem.

W rzeczywistości jest to efekt zmyślnie opracowanej strategii. Strategii, na której zarówno Kim jak i pozostałe członkienie rodu Kardashianów, zarabiają olbrzymie pieniądze. Jakie konkretnie? Ile dostają za tylko jeden taki wpis? Jak podaje Us Weekly  za jedną treść reklamową dostają ponad 100 000 funtów. Z kolei inne źródło podaje jaki procent wszystkich zdjęć, jakie Kardashianki publikują w internecie, wynoszą fotki opłacone przez marki. Jest to aż jedna czwarta!

 

 

Dzięki którym produktom konto Kardashianek powiększyło się o kolejne rzędy zer? Oczywiście to tylko przykłady...

 

 

 

 

 

 

 

źródło: Instagram (www.instagram.com/kyliejenner, www.instagram.com/kimkardashian)

Dodaj komentarz do galerii: Ile zarabiają na sponsorowanych postach Kardashianki?

Czytaj także

Inne artykuły