Czy twój trening na pewno przynosi efekty? 5 sygnałów, po których nie będziesz miała wątpliwości

Upewnij się czy przypadkiem twoja ciężka praca nie idzie na marne!

Regularnie chodzisz na siłownię? Karnet na basen nie okazał się zbędnym wydatkiem? Świetnie! Gratulujemy samodyscypliny i wytrwałości. Jednak samo odwiedzanie takich miejsc nie jest gwarantem dobrego wyglądu i samopoczucia. Bo możesz nawet codziennie biegać, ale twój wysiłek nie zaowocuje. Mordercze treningi, a waga nie spada? Cały czas nie dotrzegasz tych wymarzonych mięśni? A może efekty mogłyby być o wiele lepsze? Dowiedz się czy praca, jaką wykonujesz, przypadkiem nie idzie na marne.

 

1. Nie porównuj się z  innymi

Nawet jeśli zaczęłyście (ty i twoja przyjaciółka) ćwiczyć w tym samym czasie i macie taki sam plan treningowy, wasze organizmy się różnią. Nie ma więc sensu porównywać swoich wyników i osiągnięć do... kogokolwiek. Nie jesteś zadowolona z efektów? Skonsultuj się z trenerem, pomyśl nad innym zestawem ćwiczeń, może zmień porę dnia. Ale na pewno nie porównuj się!

 

 

 

 

 

fot. Ivy Park

Dodaj komentarz do galerii: Czy twój trening na pewno przynosi efekty? 5 sygnałów, po których nie będziesz miała wątpliwości

Czytaj także

Inne artykuły