Biegasz? TE ćwiczenia są dla Ciebie!

Każda dyscyplina wymaga innego zestawu ćwiczeń wzmacniających. Poznaj te specjalnie dedykowane biegaczom.

Aktywność sportowa w ostatnich latach stała się niezwykle popularna. Najpierw zdobyła fanów, którzy mieli już wcześniej jakieś doświadczenie w sporcie, a z czasem do ich grona dołączyli pozostali - nawet początkowi sceptycy. Udało się to dzieki temu, że w międzyczasie powstało tak wiele przeróżnych dyscyplin, że siłą rzeczy każdy znalazł coś dla siebie. Jedni odnaleźli się w tańcu, inni w intensywnym treningu siłowym, a jeszcze inni upodobali sobie ćwiczenia raczej spokojne, takie jak joga czy pilates. Dużo zależy od naszego temperamentu, nie można przecież się zmuszać. Sport ma nam sprawiać przyjemność, wyzwalać endorfiny,  a nie być przykrym obowiązkiem i powodem do złego nastroju. Jeśli do tej pory nie do końca odnalazłaś to, w czym chcesz się realizować, nie zniechęcaj się. Gwarantujemy, że tylko metodą wielu prób, uda ci się trafić na takie zajęcia, które rzeczywiście będą ci pasować. Tym bardziej, że większość klubów ma swojej ofercie możliwość udziału w spotkaniu darmowym - po to właśnie, aby na własne oczy (i mięśnie) przekonać się, że wykupienie karnetu na ten konkretnie styl ma w naszym przypadku sens. Dla wielu osób TYM sportem okazało sie bieganie, dziś to zdecydowanie najpopularniejsza forma aktywności fizycznej. Dlaczego zdobyła tak wielu fanów? Z wielu powodów - nie wymaga specjalistycznego sprzętu (poza profesjonalnym obuwiem) - wystarczy po prostu wyjść i... zacząć biegać. Można to robić na dworze (najzdrowiej, w dodatku teraz, kiedy jest już sprzyjająca pogoda) albo, ostatecznie, na siłowni. Bez względu na to gdzie wolisz truchtać, musisz cały czas wzmacniać mięśnie. Jak powinni robić to biegacze?

 

 

 

 

 

 

 

 

fot. Thinkstock

Dodaj komentarz do galerii: Biegasz? TE ćwiczenia są dla Ciebie!

Czytaj także

Inne artykuły