Masz ochotę na słoną przekąskę? Oto propozycje poniżej 200 kcal!

Masz ochotę na słoną przekąskę? Zamiast dostarczać swojemu organizmowi pustych kalorii, zawartych w chipsach, frytkach czy w paluszkach, postaw na coś równie smacznego, ale zdrowego! Oto propozycje poniżej 200 kalorii!

1. Dip z warzywami

Wymieszaj 1/4 filiżanki jogurtu greckiego z odrobiną soli morskiej i pieprzu, połową łyżki soku z cytryny, a także ze świeżymi ziołami, takimi jak bazylia, oregano, czy koper. Taki dip podawaj z surowymi warzywami - ogórkiem, pomidorem, marchewką czy choćby grilowaną cukinią. 

Czytaj dalej>>>

 

 

Czytaj także:

- Co każda 20-kilkulatka powinna zmienić w swoim życiu?

- Dlaczego WARTO spotykać się z kimś, kto jest Twoim absolutnym przeciwieństwem?

- Oto najdziwniejsze zabiegi odmładzające, z których korzystają kobiety! Odważyłabyś się?

Dodaj komentarz do galerii: Masz ochotę na słoną przekąskę? Oto propozycje poniżej 200 kcal!

Czytaj także

Inne artykuły