Kino letnie z La Manią! Co wzbudziło kontrowersję wśród gości?

I przede wszystkim - czy słusznie?

Love to tytuł filmu Gaspara Noe, na którego seans La Mania zaprosiła we wtorkowy wieczór do warszawskiego kina Iluzjon. Spotkaniem tym marka oficjalnie otworzyła sezon towarzyski w Warszawie. Wybór filmu nie był przypadkowy. Jest to jedno z ulubionych dzieł kinematografii Joanny Przetakiewicz, dyrektor kreatywnej marki. Film był między innymi źródłem inspiracji projektu MIND BLOW. Na wieczornym pokazie oraz after party pojawili się przedstawiciele świata mody, mediów i show biznesu - Hanna Lis, Magdalena Frąckowiak, Łukasz Jemioł, Katarzyna Warnke, Piotr Stramowski, Robert Kupisz, Zuzanna Bijoch, Marcin Tyszka i wielu innych.

 

La Mania tworząc modę, prezentuje swoją interpretację motywów pochodzących z szeroko rozumianej sztuki. Ostatni pokaz MIND BLOW otworzyła jedwabna kreacja Sleeping Beauty, inspirowana obrazem Pablo Picasso „Śpiąca piękność”. Projekt filmowy MIND BLOW niósł także za sobą przesłanie. To odpowiedź La Manii na tęsknotę za niestłamszoną kobiecością i namiętnością opartą na szczerych emocjach. Tylko pełna akceptacja siebie  i drugiego człowieka pozwala na pełne przeżywanie intymnych emocji.

- Projektem MIND BLOW rozpoczęliśmy swego rodzaju „artystyczną demonstrację” czystych emocji - mówi Joanna Przetakiewicz, dyrektor kreatywna marki La Mania.
W dzisiejszym świecie coraz częściej są to wartości zapomniane, czy głęboko skrywane. Dlatego właśnie teraz, gdy już wszyscy powracają z urlopów do codzienności, postanowiliśmy jeszcze raz przypomnieć te ważne dla nas wszystkich wartości. Tym razem w kontekście MIŁOŚCI. Film Gaspara Noe LOVE  to pozycja obowiązkowa, którą powinno się obejrzeć w ramach swoistej edukacji emocjonalnej. Miłość należy pielęgnować, bo bardzo łatwo ją stracić. Film trafnie o niej opowiada w kontekście seksu i wierności. To mocny i bezpośredni przekaz, ale taki właśnie powinien być, by trafić do odbiorcy, a wręcz nim potrząsnąć. To jest droga, którą obrała także La Mania, czego dowodem jest ostatni pokaz MIND BLOW, czy to niecodzienne w świecie mody spotkanie w kinie.

Wtorkowy pokaz odbył się w kinie Iluzjon, które ma w Warszawie renomę „magicznego kina”. Jest cenione za ambitny repertuar – połączenie klasyki z nowoczesnością, dbanie o dziedzictwo kulturowe, a także za dobór wydarzeń specjalnych.

- Wybór miejsca, jak wszystko, czego dzisiaj doświadczyliśmy, oczywiście także nie był przypadkowy – dodaje Joanna Przetakiewicz. To bezsprzecznie wyjątkowe miejsce w Warszawie, z niesamowitą historią i demonstracjami w tle. Jego nazwa także pasuje do dzisiejszego wydarzenia. Może stanowić wręcz jego podsumowanie – kierujmy się emocjami, ale nie ulegajmy „emocjonalnym iluzjom”, bądźmy czujni i pielęgnujmy MIŁOŚĆ.

 

 

W ten wyjątkowy wieczór z La Manią zaangażowani byli sponsorzy pokazu:

  • Semilac® - profesjonalne kosmetyki oraz akcesoria do stylizacji i pielęgnacji paznokci,
  • Brytyjska marka Jo Malone London, ekskluzywne perfumy, zapachy do domu
    i kosmetyki do pielęgnacji ciała. Marka dostępna od niedawna na polskim rynku, tylko w drogeriach Douglas.
  • O magiczną atmosferę wydarzenia zadbały kosmetyki z linii Magic Rose marki evrēe® i odświeżające toniki w spray’u,
  • Marka Cointreau, na bazie tego aromatycznego likieru pomarańczowego, przygotowała zmysłowe koktajle, jak Cosmopolitan,
  • Marka Somersby zaserwowała kuszącą jabłkową nowość - Somersby Apple Secco Taste oraz inne napoje piwne marki,
  • Cisowianka Perlage orzeźwiła delikatnie musującą wodą.

 

 

fot. materiały prasowe

Dodaj komentarz do galerii: Kino letnie z La Manią! Co wzbudziło kontrowersję wśród gości?

Czytaj także

Inne artykuły