Jak Kate Moss wypadła w kampanii polskiej marki, Reserved?

Zjawiskowo! To na pewno!

Klienci Reserved wiedzą już, że twarzą najnowszej kampanii marki została Kate Moss. Zdjęcia z brytyjską supermodelką pojawiły się w sieci, na bilboardach w Polsce i na plakatach w Londynie, w którym Reserved 6 września otworzy swój pierwszy sklep. Jednak dopiero teraz zaprezentowano wszystkie 15 czarno-białych fotografii z Kate w roli głównej.  

Kate Moss w londyńskim studiu stanęła przed obiektywem Daniela Jacksona. Fotograf, który na co dzień współpracuje z takimi tytułami jak: Lovei-D, brytyjski i niemiecki VogueWSJ czy Allure, uchwycił Moss w naturalnych dynamicznych pozach. Inspiracją do stworzenia klimatycznych fotografii były najsłynniejsze zdjęcia Mossz lat 90. autorstwa Patricka Demarchelier czy Petera Lindbergha. Na moodboardzie przygotowanym przed sesją nie zabrakło także obrazów z lat 70. - to właśnie klimat tamtych czasów Jackson przeniósł na kadry kampanii Reserved

„Co włożyłabyś, gdybyś weszła do sklepu Reserved?”. Takie pytanie zadano Kate Moss przed sesją. Modelka wraz ze George'em Cortiną wybrała z kolekcji polskiej marki na jesień i zimę 2017/2018 ubrania w swoim ulubionym stylu. Na zdjęciach zobaczymy ją więc w: prostych czarnych bluzkach, minispódnicach, bieliźnianych sukienkach wykończonych koronką albo odszytych z aksamitu, lakierowanym płaszczu i ramonesce   oraz w czarnym ekologicznym  futrze. Prawdziwym "fashion statement" nadchodzącego sezonu jest skórzany płaszcz pokryty PVC w odcieniu bakłażana. 

„Nie chodziło o sztuczne przebieranki, tylko o prawdziwy styl naszej bohaterki. Aby z naszej kolekcji wybrała to, co jej w duszy gra. Reserved jest przecież właśnie taką marką: cokolwiek ci w duszy gra, my na pewno mamy to w ofercie. Tu możesz stworzyć swoją indywidualną historię. Tak jak zrobiła to Kate”- podsumowała Monika Kapłan, dyrektor marketingu marki.

Dodaj komentarz do galerii: Jak Kate Moss wypadła w kampanii polskiej marki, Reserved?

Czytaj także

Inne artykuły