Reklamówka za 4 tys. złotych!?!

Na taki pomysł wpadł jeden z europejskich domów mody! Jesteście w stanie zapłacić tyle pieniędzy za torebkę, która wygląda jak reklamówka?

Nowe projekty domu mody Balenciaga wywołują poruszenie i zmuszają świat mody i nie tylko do dyskusji. Projekty nowego dyrektora kreatywnego marki kosztują dość pokaźne sumy, a bardzo często są one inspirowane rzeczami codziennego użytku do których niezbyt przywiązujemy uwagę lub też uważamy ze estetyczne. Pierwszym takim projektem były wielkie skórzane torby w paski, które kojarzą nam się z handlarzami na bazarach, którzy trzymają w nich swój towar. Kolejnym projektem Balenciagi były torby inspirowane niebieskimi torbami meblarskiej sieciówki IKEA. Wtedy fani mody zaczęli zastanawiać się, po co płacić krocie, skoro każdy w swoim domu posiada własną oryginalną niebieską torbę z żółtym logo sklepu. Sytuacja stała się na tyle kuriozalna, że temat natychmiast podchwyciły media społecznościowe i na Instagramie, czy też na Facebooku zaczęły pojawiać się zdjęcia rzeczy (przede wszystkim ubrań) zrobionych z torby IKEA. Nawet w swoim ostatnim spocie reklamowym sama Ikea w zabawny sposób nawiązała do projektu Balenciagi.

Czytaj dalej>>>

 

 

Dodaj komentarz do galerii: Reklamówka za 4 tys. złotych!?!

Czytaj także

Inne artykuły