Kampania na Dzień Ojca, która wzruszy Was do łez!

Badania dowodzą, że dla 84 młodych mężczyzn, to nie ojciec, a Internet jest pierwszym źródłem informacji.

W tradycji od zawsze istnieją rzeczy przekazywane z ojca na syna. Gillette opowiada się za tym, aby wiedza dotycząca golenia zarostu była jedną z nich. Z okazji Dnia Ojca, marka Gillette przygotowała kampanię, mającą uczcić wyjątkową relację pomiędzy ojcem i synem. Jej częścią jest międzynarodowe wideo „Go Ask Dad”.

 

Film „Go Ask Dad”, przedstawia chłopców różnych narodowości, pytających smartfon o codzienne sprawy: jak się golić, jak wiązać krawat, czy jak poderwać dziewczynę. Smartfonowy asystent odpowiada w sposób zaskakująco osobisty i trafny – na końcu młodzi mężczyźni dowiadują się, że odpowiedzi udzielała nie aplikacja, a… ich ojciec! Ekscytujące i nieoczekiwane odkrycie. „Go Ask Dad”, jest w istocie szczególnym projektem, poprzez który P&G, wraz ze swoją marką Gillette, chce pozwolić dzieciom na nowo odkryć unikalny związek, który łączy je z ojcami, a także pomóc im powrócić do wspólnego rozwiązywania dużych i „małych” problemów.

Na poparcie kampanii poświęconej Dniu Ojca, Gillette, jedna z wiodących marek P&G, zleciła ankietę online, przeprowadzoną na ponad 2100 mężczyzn w wieku od 18 do 34 lat. Badanie wykazało, że przez rozwój nowych technologii, młodzi ludzie odchodzą od swojego ojca, preferując pytanie Internetu w kwestii codziennych problemów, a nawet spraw intymnych.

Badanie

Pierwsza część badania opiera się na pytaniach wspólnych dla wszystkich krajów, w drugiej położono nacisk na lokalność. Wśród tematów o które pytano uczestników ze wszystkich krajów znalazły się: sport, spotkania towarzyskie, dbanie o pojazdy, kuchnia, kariera, wygląd (golenie, odzież) oraz utrzymanie domu. W Polsce zapytano np. o kultowe polskie seriale.

Dane te wykazują tendencję do natychmiastowego skonfrontowania pytania ze smartfonem jako źródło pierwszej inspiracji, zamiast zaangażowania ojca, poprzez poproszenie go o wskazówki i porady (84% vs. 13%). Niezależnie od kraju, telefon jest źródłem informacji dla młodych ludzi na całym świecie, podczas gdy ojcowie są podstawowym wsparciem dla nie więcej niż jednego na pięciu facetów. Młodych ludzi, którzy mówią, że nie mogą żyć bez urządzeń jest 7 razy więcej niż tych, którzy podają ich ojca jako podstawowe źródła informacji
i doradztwa (72% vs. 10%).

 

Chociaż tylko jeden facet na czterech wierzy, że faktycznie może najczęściej zwrócić się do taty, większość z nich przyznaje, że rady ich ojców są pełniejsze i głębsze od porad udzielanych przez telefon.

Idealny prezent na Dzień Ojca? Według respondentów najlepszy i najbardziej popularny jest ten, który nic nie kosztuje, ale wymaga zaangażowania i chęci, aby spędzić trochę więcej czasu ze swoim ojcem. Młodzież uczestnicząca w badaniu przyznała, że nie spędzają dużo czasu ze swoim tatą i z tego powodu sądzi, że jakościowy czas spędzony razem jest najpiękniejszą rzeczą, jaką można podarować ojcu. Wyjątkiem są Niemcy i Polska – tutaj młodzi mężczyźni uważają za najlepszy prezent stanowią sprzęty elektroniczne.

Dodatkowe informacje na temat produktów marki Gillette, znajdują się na stronie www.gillette.com

 

 

Dodaj komentarz do galerii: Kampania na Dzień Ojca, która wzruszy Was do łez!

Czytaj także

Inne artykuły