Coca-Cola w nowej odsłonie!

Od stycznia 2017 r. wszystkie produkty z rodziny Coca-Cola są dostępne w nowej, ujednoliconej szacie graficznej. Ta zmiana jest kolejnym etapem wdrażanej w Polsce od 2016 r. strategii „One Brand". Zakłada ona pozycjonowanie wszystkich produktów Coca-Cola jako jednej marki, z różnymi wariantami, tak by promować wybór wariantu Coca-Cola zgodnego z preferencjami konsumentów.  

 

Strategia promująca wybór

W strategii „One Brand” wszystkie produkty Coca-Cola są pozycjonowane jako jedna marka, która posiada swoje różne warianty. Wzmacniana jest tym samym świadomość,  że niezależnie od tego, jaki wariant, odpowiadający swoim oczekiwaniom, konsument wybierze, zawsze otrzyma wspaniały smak Coca-Cola i orzeźwienie. By podkreślić wybór oparty wyłącznie o osobiste preferencje dotyczące zawartości cukru, kaloryczności czy wielkości opakowania, wszystkie warianty Coca-Cola dostępne na rynku są komunikowane
i promowane wspólnie. W Polsce są to Coca-Cola Classic i Coca-Cola Zero Cukru.  Wdrażanie strategii na polskim rynku rozpoczęło się w ubiegłym roku kampanią reklamową „Taste the Feeling”.   

 

Nowa szata graficzna

Jako kolejny element strategii wprowadzono nową szatę graficzną opakowań wszystkich wariantów Coca-Cola. Oparta jest ona na jednym systemie identyfikacji wizualnej wykorzystującym charakterystyczny czerwony dysk z logo Coca-Cola na opakowaniach wszystkich wariantów napoju. Wprowadzenie wspólnej szaty graficznej, w której ikoniczny czerwony dysk z logo Coca-Cola znajduje się na opakowaniach każdego wariantu napoju, to decyzja bez precedensu w ponad 130-letniej historii naszej firmy.  To prosty i skuteczny sposób, by przekazać, że każda Coca-Cola niesie ze sobą te same wartości - radość, optymizm i szczęście, które sprawiły, że jest to marka uwielbiana przez pokolenia na każdej szerokości geograficznej. Jednocześnie wychodząc na przeciw oczekiwaniom konsumentów dotyczących stylu życia, diety czy smaku, oferujemy im prosty wybór pomiędzy wariantami Coca-Cola, który będzie dopasowany do ich preferencji - podsumowuje Mikołaj Ciaś, Dyrektor Marketingu Coca-Cola Poland Services.

 

Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada MediaCom, za kreację mediów i dużych formatów - McCann WorldGroup, za przygotowanie materiałów BTL - agencja Fortis, za kreację i obsługę w social media – LiquidThread. Obsługa PR –
Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Zapraszamy do obejrzenia aktualnego spotu Coca-Cola, zawierającego nawiązanie do strategii One Brand

Coca-Cola w nowej odsłonie,  ten sam wspaniały smak, wybierz swój wariant

 

 

Dodaj komentarz do galerii: Coca-Cola w nowej odsłonie!

Czytaj także

Inne artykuły
  • Wszystko, co powinnaś wiedzieć o kolekcji Balmain dla H&M! (Projekty, ceny, kampania)
  • Alexander McQueen, Savage Beauty Londyńska wystawa z kreacjami Alexandra McQueena - zobacz najpiękniejsze projekty!