Koniec Topshopu w Polsce!

Brzmi brutalnie, ale to prawda. Niestety!

Przyznajcie, że najwygodniejsze dżinsy kupowałyście właśnie w Topshopie! Najświeższe wieści, które właśnie do nas dotarły, na pewno więc zmartwią was tak jak i nas! Mianowicie, jedyny butik, który znajduje się od 2008 roku w warszawskich Złotych Tarasach, zostanie zamknięty już 29 stycznia. Powód? Nieznany. Ale gdy nie wiadomo o co chodzi, zapewne chodzi o pieniądze. 

Brytyjska marka należąca do spółki Alshaya nie może narzekać na brak popularności - ani za granicą, ani w Polsce. W samej Wielkiej Brytanii znajduje się aż 300 sklepów. Ponadto, Topshop prężnie działa także w ponad 100 krajach poza Wyspami. Dlaczego więc właściciele zdecydowali się zamknąć jedyny sklep stacjonarny, znajdujący się w naszym kraju? Póki co nie przekazano do opinii publicznej żadnego oficjalnego wyjaśnienia. Na witrynie sklepowej pojawiła się jedynie informacja, że sklep zostanie ostatecznie zamknięty już pod koniec tego miesiąca. A także dopisek: Wszystkie uwagi, pytania i reklamację prosimy kierować na adres: reklamacje@alshaya.com lub telefon 22 44 50 227".

Topshop wielokrotnie wyznaczał trendy. W końcu, promowała go sama Kate Moss, tworząc choćby unikatowe, kapsułowe kolekcje. Folgował luźnemu stylowi typowemu dla londyńskich it-girls, który jednak przypadł do gustu kobietom w całej Europie. Dlatego naprawdę ubolewamy nad tym, że w Polsce nie będzie działał już ani jeden butik. Jedyne co nam pozostanie, to zakupy online. Jak wiadomo jednak, wiele z nas woli popadać w zakupowe szaleństwo w sklepie, przymierzając po kolei najróżniejsze fasony. 

Od lutego jednak nie będzie to możliwe. 

 

Niedawno z rynku w Polsce wycofał się także Marks&Spencer. Teraz przyszedł czas na Topshop. Czy możemy spodziewać się kolejnych doniesień w tym stylu? 

Czas pokaże!

 

 

 

 

fot. topshop.com

Dodaj komentarz do galerii: Koniec Topshopu w Polsce!

Czytaj także

Inne artykuły
  • Zmiany na Instagramie! Co musisz o nich wiedzieć?
  • Gigi Hadid i Kendall Jenner w jednej kampanii