Wracasz do domu po pracy i nie masz na nic siły? Oto 5 sposobów jak odzyskać energię

I zacząć wreszcie ŻYĆ!

Znacie to? Po całym dniu w szkole/pracy i podróży do domu w zatłoczonym autobusie, macie siłę tylko na jedno - walnąć (tak, walnąć) się na kanapę. I tak od poniedziałku do piątku. Od 17:00 do 22:00 jest aż pięć godzin. W tym czasie TEORETYCZNIE można zrobić (dla siebie!) mnóstwo rzeczy - spotkać się ze znajomymi, pójść na basen, pobiegać, wybrać się do restauracji na pyszną kolację, odwiedzić kino, teatr, pójść na koncert lub poczytać książkę. Ale nas taka perspektywa nie rusza. Możliwość pognicia przed telewizorem kusi nas dużo bardziej. A kiedy skończy się Netflixowy maraton okazuje się, że trzeba iść spać, by zebrać siły na jutro. Które będzie identyczne. Masz już dosyć odkładania życia na weekend? Poznaj 5 sposobów, dzięki którym przestaniesz wreszcie wegetować.

 

1. Aktywność fizyczna

Tak, wiem, że jest to ostatnia rzecz, na jaką macie ochotę, ale to właśnie aktywność fizyczna jest najskuteczniejszym (i najzdrowszym!) sposobem na odzyskanie sił. I tutaj wcale nie chodzi o to, by biegać przez godzinę lub podnosić sztangę na siłowni. Mało kto wie jak wiele korzyści niesie ze sobą najzwyklejszy spacer. Wystarczy 20 minut. Nic nas lepiej nie zrelaksuje, a jednocześnie naładujemy baterie na wiele godzin. Spacer to prawdziwa magia. No dobrze, a co, kiedy pada? Zdradzę wam mój sekret. W taką pogodę rozkładam matę do jogi i albo najpierw wykonuję kilka asan albo od razu przechodzę do ćwiczeń oddechowych.

 

 

 

 

fot. Pinterest

 

 

 

 

 

 

fot. Pinterest

Dodaj komentarz do galerii: Wracasz do domu po pracy i nie masz na nic siły? Oto 5 sposobów jak odzyskać energię

Czytaj także

Inne artykuły