5 cennych wskazówek dla ćwiczących w upał

Bezpieczeństwo najważniejsze!

To lato jest naprawdę kapryśne. Jednego dnia jest rześko, za to już następnego potrafi być upał nie do wytrzymania. Taka zmienność nie wpływa pozytywnie na nasze codzienne obowiązki i plany. Uciążliwe są zwłaszcze te dni, kiedy temperatura przekracza 25 stopni. Są jednak wśród takie zawodniczki, których nawet skwar nie zniechęca do aktywności fizycznej. Jednak czy w taką pogodę trening jest bezpieczny? Jeśli wasze ogólne samopoczucie jest dobre i zachowacie maksimum zdrowego rozsądku, nic złego nie powinno się stać. Nie wiecie co to dokładnie znaczy? Oto 5 cennych wskazówek. Upał to nie żarty, więc potraktuj sprawę naprawdę poważnie!

 

1. Przed treningiem weź zimny prysznic

W ten sposób schłodzisz skórę i zmniejszysz temperaturę ciała. Nie zapomnij o włosach!

 

 

 

 

 

 

fot. iStock

Dodaj komentarz do galerii: 5 cennych wskazówek dla ćwiczących w upał

Czytaj także

Inne artykuły
  • Pojęcia związane z siłownią, które musisz znać!
  • Który zapach pasuje do twojego typu osobowości?